sez10011

Durum: 2056 - 132 - 18 - 0 - 19.07.2019 22:24

Narhane: 5045 - asırlık çı(nar)

9 ay önce kayıt oldu. 4. Nesil Denetçi.

biri.
  • /
  • 206

mensrea

4. nesil daha 24 saati bile dolmamış taptaze nar tanesi.

hoş geldiniz efenim. umarım hiç gitmezsiniz.

baş ağrısından uyuyamamak

saçlarımın gür ve kabarık olmasından kaynaklı olarak yaz dönemlerinde sık sık yaşadığım sorun.

gün içerisinde saçımı kazıtma fikrini defalarca kafamdan atmak zorunda kalıyorum.

ronin

nickaltını kendisi açmış olan yazar.

sanırım pek buralarda dolaşmıyor. nickaltı bomboş kalmış.

belgesel

küçükken babamın beni yanına oturtup saatlerce izlettiği, izlerken bir yandan da anlamadığım şeyleri anlattığı, belli konular üzerinde yapılan araştırmaların sonuçlarının estetik kaygılarla seyirciye yansıtılmasına dayanan sinema/ televizyon yöntemi.

kaç yaşıma geldim hâlâ babamla oturup izliyoruz ve hâlâ bana anlatıyor. anlamadığımdan değil sadece eskiden kalma bir alışkanlık.

anne eli değmiş gibi

4. nesil nar tanesinin nickaltı.

kendisi anne eli değmiş gibi kurabiyeleri ile girişin sağ tarafında hoş geldin diyecekleri bekliyor olacağını umut ediyorum. hoş geldin nar tanesi.

sözlük formatı

bundan sonra sözlükte uymayan herkesin taslak yiyeceği formattır.

hadi hayırlı uğurlu olsun.

son entry

girilmesini hiç istemediğim entrydir.

neden böyle bir şey yaptın ki nar tanesi?

alp

yepyeni nar sözlük çaylağı. umarım en kısa zamanda yazar olarak da aramızda görürüz.

şimdiden hoş geldin nar tanesi.

nar sözlük birinci yazar ayaklanması

nar sözlük gelişmelerini çok fazla takip etmeyen yazarın açtığı başlık.

(bkz: yeni nar sözlük scripti)

yönetimin sözlükle ilgilenmemesinden, reklamlardan, yavaşlıktan vs bahsetmiş ama bu ve bunun gibi bir çok sorun yeni script ile giderilecek. bunların yanında buz dağının görünmeyen kısmı denen bir şey var. yönetime ve sözlüğe bu kadar haksızlık yapmayın lütfen.

ne yaşattıysan elbet bir gün onu yaşarsın

eğer gerçekten böyle bir şey varsa, söylemek istediğim tek bir şey var.

“allah’ım, amin.”
  • /
  • 206
  • /
  • 18

mensrea


anne eli değmiş gibi


koğuş


pul


renkli dondurmalar


bırakman doğru mu


begonvil


sadece şeyma


tanrının kırbacı atilla


üst üste kabus görmek


  • /
  • 18

taksiti bitmemiş telefonun satılmasının yasaklanması

meclis tatile girmeden önce sıklıkla torba yasalar çıkartılıyor. akıllı telefonların taksitlerinin bitmeden satışının yasaklanması dün gece alınan torba yasa kararlarından bir tanesidir.

yasaya göre operatörler aracılığıyla taksitli alınacak akıllı telefonlar taksitleri bitmeden satışa sunulamayacak. bunu ise taksitli telefon satışı yapılırken satın alan kişinin kimlik bilgilerini ve borç bilgisini sisteme kaydederek sağlayacaklar. eğer kişi taksitli aldığı telefonu bir süre sonra satarsa farklı bir sım kart ile kullanılacağı için telefon kullanım dışı kalacak. aynı şekilde yine hiç açılmamış bir telefon satın alınırken kişinin adı soyadına kaydedildiği için kullanmamış olsa dahi farklı bir isimle kullanılamayacağı için satamayacak.

bu kararın yasalaştırılmasının sebebi ise operatör ve telefoncuların telefon muhabbetinden para kazanmalarını yani dolandırıcılığı engellemek. paraya ihtiyacı olan bireylerin krediye ulaşamaması durumunda sıklıkla ulaştıkları yollardan bir tanesi taksitli telefon alıyor gibi gösterip aslında nakit para almak. bunu engellemenin ilk adımı kredi kartına taksit olayını kaldırmak oldu şimdi ise satışının yasaklanması oluyor.

şahsi düşüncelerime gelirsek birilerinin önünü kesmeye çalışırken normal bireylerin kullanımlarını sınırlandırmak büyük saçmalık. 24 ay taksitle bir telefon aldığımı varsayalım 12 ay sonra yeni bir model almak için telefonu satmaya kalktığımda satamayacağım. elbette git nakit al ya da operatörden alma diyenler olacaktır lakin herkesin durumunun buna el vermediğini düşünmek gerek.

kaynak:
https://www.webtekno.com/yeni-yasayla-taksiti-bitmeyen-akilli-telefonlarin-satisi-yasaklaniyor-h72612.html
 youtube video

sözlük formatı başlığının tekrar sabitlenmesi

yine yeni yeniden nar sözlük'te meydana gelen durum.

merhaba arkadaşlar ben allafron amk. nasıl gidiyor bakim?

rica etsem biri bana neler olduğunu açıklayabilir mi? üstelik sözlük kuralları denilen başlık da dibine sabitlenmiş bu ne kepazelik ulan.

heyulalar içinde kaybettiğinizin dimağınızın buhranlarına sokayım. ulan ne mal adamlarsınız bi formatı öğrenemediniz amk.

sıkıntıdan,sıkıntıyı geçirecek bir şey yapmak istememek

sıkıntıdan sıkılıp daha fazla sıkılarak sıkıntıyı sıkıntıyla taçlandırmaktır. şuan içinde bulunuyorum. berbat bir durum. az sonra ağlamaya başlarım muhtemelen.

belgesellerde geçen klasik cümleler

birçok canlı türü ve yaşam alanı için aşina olduğumuz cümlelerdir.

görüldü atmak

seni sadece iki mavi tıkla üzebilecek kadar basit. yüz yüzeyken yapamayacağımız şeyleri mesajlaşırken öyle kolay yapıyoruz ki; ruhsuzluk bütün bedenimize işledi.
diyeceksiniz eskiden mektup vardı aynı şey değil mi?
mektup iki saniyede yazılmıyor ,postacı yolu bekliyordun.etki tepki hızlı olmuyordu.yani anlayacağın yazılanların bir değeri vardı. o saman kağıdının, içine atılmış kuru gül yapraklarının veya onun parfüm kokusu vardı.
mesajlaşmak iletişimin katilidir.

instagramdan gelen yazar

nereden geldiğinin zerre önemi yok. naperva gibi formatın içinden geçmesin yeter. uyulması gereken belli kurallar var, onlar da okunulması gereken kurallardır. onun haricinde sıkıntı yok.

her şeyi açıklıyorum

her şeyi açıklıyorum

kendini hiçbir yere ve hiçbir şeye ait hissetmemek

sisli ve karanlık bir gecede korkunun yarattığı tereddüt ve merakın yarattığı cesaretin çarpıştığı adımlarla ağır ağır ilerlemektir. ayın kifayetsiz ışığıyla yolunu bulmaya çalışarak, her şeye rağmen bir şeyler keşfetmeye çabalayarak bilinmezliğe doğru ilerlemektir.



tutunabileceğin bir çok dal varken tutunmamaktır aidiyetsizlik. tutunursan yürüyemezsin, yürüyemezsen keşfedemezsin. oysa karanlığa ve sise rağmen bir şeyler keşfetmek zaten imkansıza yakındır. o halde neden yürüyorsun? çünkü merak ediyorsun. ufak bir ihtimal de olsa bir şeyler keşfedebilme ihtimalinin baştan çıkartıcı cazibesine karşı koyamıyorsun. içinden bir ses "vazgeç şu keşfetme hırsından!" diye haykırıyor fakat içindeki ateş sönmüyor.

 youtube video


yürürken yoruluyorsun, bazı ağaçların dibinde oturup dinleniyorsun. o ağaçların dallarına tutunan insanlarla tanışıyorsun. kimisiyle güzel dostluklar kuruyorsun, kimisini seviyorsun, kimisiyle sevişiyorsun, kimisiyle kavga ediyorsun, kimisinden nefret ediyorsun... kiminle karşılaşırsan karşılaş, kiminle samimiyet kurarsan kur seni kendi ağacının dibine mahkum etmek istiyor. "gel bu ağaç en güzel ağaç, bunun dibinde duralım hayatımız boyunca." diyorlar. seni vazgeçirmeye, abarttıkları tehlikelerle korkutmaya çalışıyorlar. sen "gel beraber yürüyelim ve keşfedelim" diyorsun ama gelemiyorlar çünkü tutundukları dal bedenlerine kök salmış, zihinlerini esir etmiş. seni ikna edemediklerindeyse sana düşman oluyor, en aşağılayıcı, en yaralayıcı kelimelerle seni incitmeye çalışıyorlar. oysa vadettiğin şey özgürlüktü, istediğin şey onları özgür kılmaktı...

çağa uyum sağlayamamak

çağın tam içinde ama çağın tam dışında olma durumu.

Toplam entry sayısı: 2056

ileride evleneceğim kişiye bir not

derler ki; zaman her şeyi iyi edermiş,
zamanla her şey unutulur gidermiş.

birbirimiz öyle bir sevelim ki, yaşadığımız bütün acıları unutturalım birbirimize. sadece mutlu olalım, bizim gibi olmayacak çocuklar yetiştirelim. sevmeyi, affetmeyi, özür dilemeyi bilen, merhamet etmeyi bilen yüce gönüllü çocuklar yetiştirelim. kalbi, aklı sevgi ile dolan çocuklar.

buradan ilerideki eşime, sevgilime, can yoldaşıma, hayat arkadaşıma bu notu bırakıyorum.

mutlu olalım olur mu?

3 kelime ile erkek

allafron vs sez10011

biri ben olmak üzere nar sözlükteki iki yazarın nickleridir.

ihanet?

(bkz: 1.nesil yazarlar birbirini savunuyor)

ayyy ben hepinize yeterim*.

nar sözlük yeni yazarları karşılama ekibi

bahsedilen ekip ilk kurulduğunda sadece birinci nesil yazarlardan oluşmaktaydı. daha sonralarda bizzat kendi isteğimle dahil oldum.

şunu belirtmeden geçmek istemiyorum. sorun ekipten kaynaklı değil; sözlüğe kız/ erkek düşürme amaçlı gelen yazarlar, küfür ederek ve insanları aşağılayarak bir yerlere varacağını düşünen yazarların bıraktığı kötü etkiden dolayı bu tim kötü duruma düştü. bunların yanında bir çok iyi yazarda sözlüğe geldi.

gönül isterdi ki buraya karşıladığım kişileri iyi veya kötü tek tek yazayım. ama balkonda oturup huzurla çayımı yudumlarken bunu yapmayacağım. belki daha sonra.

nar sözlük'teki sikko kankacılık ortamı

ilk giriye yazılmayı unutulan bir kaç grup ismini de ben ekleyeyim.

nar sözlük fav timi.
nar sözlük kaos timi.
nar sözlükte olup whatsapp grubunda olmayanlar timi.
ne saçma şeyler bunlar timi.


unuttuklarım varsa bu başlık altına eklesin lütfen.

4. nesilleri pistten alalım

yaşlıları pistten alalım da gençlerin önü açılsın.

sözlükteki son değişimlerin nedeni

aklı başında, formata ve kurallara uyan yazarlar gelmeye başlamasından kaynaklı olan değişimlerdir.

henüz oy vermeye yeni yeni alışıyorlar ama olsun. ben inanıyorum bir gün her giride en az 10 oy olacağına.

ileride evleneceğim kişiye bir not

derler ki; zaman her şeyi iyi edermiş,
zamanla her şey unutulur gidermiş.

birbirimiz öyle bir sevelim ki, yaşadığımız bütün acıları unutturalım birbirimize. sadece mutlu olalım, bizim gibi olmayacak çocuklar yetiştirelim. sevmeyi, affetmeyi, özür dilemeyi bilen, merhamet etmeyi bilen yüce gönüllü çocuklar yetiştirelim. kalbi, aklı sevgi ile dolan çocuklar.

buradan ilerideki eşime, sevgilime, can yoldaşıma, hayat arkadaşıma bu notu bırakıyorum.

mutlu olalım olur mu?

sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

söylemek istediğim bir çok şey var ama bu gün söylemek istediğim şey; neden bu artı-eksi ve fav butonlarını kullanmıyorsunuz? onlar süs değil. kullanın arkadaşlar. rica ediyorum.

nar sözlük'teki sikko kankacılık ortamı

ilk giriye yazılmayı unutulan bir kaç grup ismini de ben ekleyeyim.

nar sözlük fav timi.
nar sözlük kaos timi.
nar sözlükte olup whatsapp grubunda olmayanlar timi.
ne saçma şeyler bunlar timi.


unuttuklarım varsa bu başlık altına eklesin lütfen.

nar sözlük 4. nesilleri aşağılama timi

time bakılınca ne kadar boş olduğu anlaşılıyor zaten.

tehlikenin t si bile değiller.

sözlükteki bazı yazarların linç yemesi

girdiği girilerin eleştirilere açık olması ve herkesin aynı düşünmemesinden kaynaklı olaydır.

gökten taş yağsa, "nir sizlik whtsipp gribinin iyinliridir." diyecek yazarlar var. *

suhedar38

yepyeni nar tanesi olmasına rağmen noktalama işaretlerini unutmadan güzel güzel yazan 4. nesil yazar.

hemen klasik sözümü söyleyecek ve iyi yazmalar dileyeceğim.

hoş geldiniz. varlığınız daim, narhaneniz zengin olsun. iyi yazmalar.

frktmz krds frktmz

çok uzun bir aradan sonra sözlüğe tekrar uğrayan ama "bi' arkadaşa bakıp çıkacağım" tribi yapan yazarımız.

neden tekrar yazmaya başlamıyorsunuz ki nar tanesi?

gizemcik

yeni nar tanesi.

keşke entryleri tek kelime ve tek cümleden oluşmasa.

varlığın daim, kalemin güçlü, narhanen zengin olsun. hoş geldin.
 spoiler!
nar sözlük yeni yazarları karşılama timi olarak bu gece de görevi başarı ile yerine getirdim. iyi geceler nar taneleri.
İletisim | Kullanım Şartları | Sözlük Kuralları | Sosyal Projeler | Facebook | Twitter | İnstagram
İletişim: info@narsozluk.org
Reklam: reklam@narsozluk.org